מיסטיקה

מטוטלת

מיסטיקה: פירושה הסתרה, סגירת חושים, וכל מה שלא נתפס בחמשת החושים הרגילים השגות רוחניות ומיסטיות "קליטה על חושית".
מיסטיקה: מאז ומתמיד שימשה ככלי רוחני מיסטי לחיזוי, תקשור, ייעוץ והכוונה, ריפוי, סילוק רוחות ושדים, נטרול חסימות ואנרגיות שליליות, כלי לטיהור הגנה ושמירה מפני  עין הרע וכל מיני מזיקין. על ידי מיסטיקנים.
בעידן המודרני, מיסטיקה הפכה לכלי רוחני והוליסטי לשיפור איכות החיים, הגברת המודעות העצמית, שיטה לקבלת החלטות והגשמה עצמית – בכול תחומי החיים, זוגיות, עבודה, פרנסה, אהבה, עסקים, קריירה ולימודים, בריאות ועוד.
מיסטיקה מתארת עולם שונה מהמציאות המוכרת לנו,  היא בנויה בנויה מאמונה ותפיסות מסורתיות ופילוסופיות, תרבות, פולחן, טקסים ודת,  חלקם עתיקות, חלקם מודרניות שהתפתחו בעידן החדש.
מיסטיקה על כל תחומיה כוללת בתוכה: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, תקשור, מיסטיקה יהודית – קבלה ותורת הסוד,  קריאה בכף יד, קריאה בכף או בכדור בדלח, פתרון חלומות ועוד שיטות הוליסטיות לריפוי ואיזון אנרגטי – מדיטציה, יוגה, רייקי, שיאצו, רפלקסולוגיה, הילינג ועוד.
בעידן החדש הפכה מיסטיקה על תחומיה לענף פופולארי ומוביל בתום הייעוץ, הכוונה, ריפוי וחיזוי באמצעות: מתקשרים, מיסטיקנים, מדריכים, יועצים ומאמנים רוחניים, המפגש וההכרות עם תרבות המזרח הביא לכך שרבים מוצאים היום את פרנסתם כמסטרים ומאמנים אישיים בהתאם לשיטה ולתפיסה הרוחנית אותה רכשו ולמדו באחת מארצות המזרח ולאחר שהות ארוכה שם.
היום אפשר בקלות יחסית ללמוד ולהתוודע לאותם תורות ושיטות באמצעות סדנאות תקשור, הילינג, רייקי, מודעות עצמית, נומרולוגיה, טארוט, ריפוי הוליסטי ועוד ועוד…. מה שהפך את כל עולם מיסטיקה על כל רבדיו למומסחר לא מבוקר ובחלק מהמקרים ללא מקצועי.
מהו תקשור
10438451_775026709243765_8676712282538538598_n
תקשור: יכולת קליטה על חושית ועל טבעית, לקבל ולפענח מסרים, קולות, אירועים, מצבים (עבר הווה ועתיד) תחושות ורגשות, אפשר למצוא הגדרות רבות למושג תקשור: חיבור עוצמתי לאינטואיציה הפנימית העמוקה. שפה רוחנית ומיסטית לתקשר עם ישויות אור שונות, חוצנים, מלאכים ועוד,
תקשור לפי המיסטיקה היהודית: כלי רוחני לגילוי הנסתר, שמתבצע בשקט פנימי על ידי מקובלים, מיסטיקנים, מתקשרים, כשיטה יעילה לייעוץ והכוונה, מתן תשובות לשאלות, ריפוי נפשי ורוחני, בכל תחומי החיים לפי הגורל, הייעוד, היכולות הייחודיות שנקבעו טרם הלידה על ידי בחירת הנשמה.
התפתחות שרותי הייעוץ והתקשור באה בעקבות כניסת האינטרנט לחיינו, מה שמסייע לכל אחד בקלות וללא שום בעיה ליצור קשר מידי עם מיסטיקנים או מתקשרים מומלצים, מומחי קבלה ומיסטיקה יהודית, נומרולוגים, ועוד לקבל ייעוץ הכוונה ותקשור באופן מידי בטלפון.
מנועי החיפוש באינטרנט, הרשתות חברתיות ברשת, פתחו למיסטיקנים, יועצים, מתקשרים, מאמנים ויועצים רוחניים דרך קלה ופשוטה להחשף ולהתוודע לציבור גדול של צרכני מיסטיקה. מה שהביא לפתיחה של אתרים רבים הנקראים מיסטיקנים און ליין – שרותי מיסטיקה – ייעוץ הכוונה ותקשור.
היום כל אחד יכול לקבל שירותי תקשור במענה טלפוני מהיר, ליהנות ממאגר גדול של מומחים, יועצים, מדריכים, מתקשרים, רבנים ומקובלים, נומרולוגים, אסטרולוגים, מומחי טארוט, מומחים של מטפלים הוליסטיים, לפי בחירה אישית,
לרוב שרותי מיסטיקה – ייעוץ הכוונה ותקשור  כוללים הורוסקופ ותחזית אסטרולוגית אישית, תחזית וייעוץ נומרולוגי, ייעוץ והכוונה לפי הקבלה וספר הזוהר,  תשובות לשאלות וחיזוי בקלפי טארוט, פתרון חלומות, איזון וטיהור אנרגטי של חסימות ואנרגיות שליליות, תשובות לשאלות בכל תחומי החיים. בדיקת שמות, קמעות סגולות להגנה ושמירה, סיוע והכוונה בכל תהליך של קבלת החלטות, זוגיות, קריירה, עסקים, לימודים, בריאות, פרנסה, משפחה וילדים, מערכות יחסים, עבודה ועוד.
אתר מיסטיקה – ייעוץ הכוונה ותקשור: זמין לציבור הגדול והרחב, 24/7  גם בשעות הלילה המאוחרות תמיד יהיה מיסטקן או מיסטיקנית זמינים לשיחה ולייעוץ.
אתר מיסטיקה – ייעוץ הכוונה ותקשור:  זמין  לכל אדם במדינת ישראל מכל אזור בארץ, ללא הבדל מוצא, מין, לאום ודת, השרות פועל מכל מכשיר טלפון, שפתוח לשיחות בין לאומיות באישור חברת התקשורת אליה משתייך המנוי.
מיסטיקה – ייעוץ הכוונה ותקשור : מאפשר שיחה אישית ודיסקרטית לפי בחירה אישית עם מיסטיקן או מיסטיקנית מתוך מאגר גדול איכותי ומקצועי
** התשלום עבור השרות נעשה דרך חשבון הטלפון יתרון המונע שימוש וחיוב בכרטיס אשראי.
"מיסטיקנים – ייעוץ הכוונה ותקשור" בעלות שיחה קבועה של 9.90 ש"ח לדקה, שליטה על עלות השיחה לפי אורך השיחה, יתרון המאפשר לצרכן לשוחח עם מיסטיקן או מיסטיקנית לפי יכולתו הכספית וללא שום מחויבות נוספת.

ייעוץ והכוונה זוגית

blauw 2

 מטבע הדברים רוב הבעיות של צרכני המיסטיקה מתרכזות בעיקר בנושא "זוגיות במשבר" עבודה ופרנסה, עסקים, בריאות גוף ונפש, קריירה, פרידות וגירושין, משפחה וילדים, מציאת אהבה, חסימות ועין הרע, פתרון חלומות, מה צופן לי העתיד?.
המציאות הלא פשוטה והמורכבת מייצרת קשיים יום יומיים: העבודה, בזוגיות, מימוש חיי הזוגיות, מערכות יחסים, ומציאת אהבה, מה שמקשה עלינו לקבל החלטות נכונות במערכת יחסי הגומלין בזוגיות, בחיי האהבה, מה שיוצר חוסר איזון בין בני הזוג, חיכוכים, פערים בציפיות, ריחוק פיזי, שקרים ובגידות.
אתר מיסטיקנים – ייעוץ והכוונה זוגית  שם לו למטרה לסייע לכוון ולייעץ לכל אדם באשר הוא ללא הבדל מין מוצא ושייכות דתית, בעל בעיה אישית הוגעת לחיי האהבה, הזוגיות והמשפחה.
ייעוץ והכוונה זוגית – כוללת "התאמה זוגית", בשיטות שונות כגון אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קבלה, על ידי מיסטיקנים, מתקשרים, יועצים ומדריכים רוחניים,
ריבוי של אתרי מיסטיקנים און ליין, לא פעם גורם לבלבול רב בקרב הצרכנים, בעיקר בגלל הייעוץ המשתנה ולפעמים לא מקצועי ומהימן.
רשת האינטרנט מציעה יועצים זוגיים מתחומי שונים, חלקם בעלי השכלה אקדמאית ומקצועית, וחלקם ללא השכלה מקצועית שמתבססים על יכולתם הרוחנית והמיסטית להחזיר אהבה, להסיר עין הרע, לעאוך טיהור אנרגטי בבתים, באמצעות שיטות שונות, לפי הקבלה והמיסטיקה היהודית, בקמעות וסגולות שונות, כישופים, לחשים, שחלקם אסורות ונוגדת את כל עקרונות המיסטיקה. מה שגורם לבלבול רב ועלול להביא לנזק בלתי הפיך לצרכן.
ייעוץ והכוונה זוגית – במענה טלפוני מהיר, בכול מה שקשור להחזרת אהבה על ידי מיסטיקנים או מתקשרים הוא בהכוונה וייעוץ ולא בשום אקט או פעולה הקשורה במאגיה שחורה, אפשר להסתייע ברכות קמעות וסגולות לפי הקבלה והמיסטיקה היהודית, בידי מיסטיקנים אמיתיים יש את הכוחות והכלים הרוחניים לתת ייעוץ והכוונה זוגית כדי לסייע בכול תהליך של קבלת החלטות, ולהתמודד עם קשיי פרידה, מציאת אהבה, זוגיות במשבר, התאמה זוגית ומינית, נטרול כעסים ואנרגיות שליליות, בצורה טהורה ונקייה ממגיה שחורה וכשפים.
ייעוץ והכוונה זוגית בטלפון מקצועי ואמתי, בכלים בריאים ורוחניים, לישופר המערכת הזוגית יחסי הגומלין וצימצום הפערים בציפיות. תוך כד קבלה ונתינה הדדית בזוגיות,